Pages

Friday, May 14, 2010

Hari Hari Aku yang bozan..

Esok aku ade gotong royong kat sekolah..aku mesti kene pergi punya..sebab esok juga ade penggambaran album Mj tribute for thriller..Satu lagi projek besar FEVERFART..


Bagi yang dah dengar citer pasal raihan..sebenarnye yang aku karate die menyebabkan die patah tulang belakang hanya lah satu penipuan yang telah dicipta oleh Iskandar and co.


Raihan memang gi hospital selepas aku karate die..tetapi die tak patah tulang pun..terseliuh jek...


Amat syial ko raihan...sanggup ko tipu kawan ko yang selame ni baek ngan ko..


aku tahu..ni mesti kmplot die tanak hantar keje khusus sejarah ni..


ko ni raihan memang syial syial and syial la..ko tak ingat ek sape yang penat penat beranakkan ko 9 bulan..dah terkeluar koo buat camni kat aku..oleh sebab ko tipu aku..aku mau bagi hadiah...meh meh..amik hadiah ni..

0 orang komen: