Pages

Thursday, May 13, 2010

Tip top 8:Burger

harini..Dean akan bawakan top 8 burger yang paling sedap dan popular di Malaysia.


Nombor1:Burger daging biasa: Burger ni memang popular sebab kat mane mane kedai burger mesti ade burger ni...takkan mungkin nye gi gerai burger mintak burger daging takde..mustahil



Nombor2:Oblong Burger:Burger ini juge dikenali dengan name Prosperity burger..dulu ia hanya dijual di mcdonald ketika hari perayaan tahun baru cina..tetapi kini,ia sudah dijual di mana mana kedai burger seluruh malaysia..sos black pepper yang dilumur ke atas daging lembu atau ayam tu..Pergh!!! menjilat jari habes..


Nombor3:Kebab:Kebab ni banyak dijual di pasar malam..ia merupakan daging cincang yang di letakkan di dalam roti yang dibelah dua..dan dilettakkan diatasnya salad dan sayur2 yang lain kecuali taugeh,terung,kacang panjang,asam jawa dan ulam raja..takkan mungkin orang letak bendalah tu dalam kebab..kalu ade leh masuk guiness world record la wa cakap lu..


Nombor4:Burger"dale": Sebenarnye name die pegedil..pegedil ni memang sedap gile..ie diperbuat daripada kentang..memang sesuai di makan bersama soto atau makan bersame nasik berlauk..Makan satu gerenti nak lagi..


Nombor5:Kuih Burger Timun:Hehehehe..mesti korang ingat ni joke kan?? sebenarnye kuih ni pun adek beradek burger gak..ia slalu dijual di kantin skolah,gerai kuih muih atau pasar malam..ramuan nye sangat simple..roti,sardin,timun..


Nombor6:Hotdog:Hotdog ni diletakkan di nombor 6 kerana ia kurang popular di malaysia..jarang orang jual hotdog kecuali di 1001 hotdog..tpi kadang kadang ade gak kantin skolah yang kreatif jual hotdog..tpi jarang ade jual kat malaysia..

Nombor 7:Benjo:Benjo adelah sebijik burger yang menggantikan daging kepada telur..ia amat berkhasiat kerana telur ni banyak protein..


Nombor8:KrabbY PattY: okey ni sudah mengarut..burger ni takde manusie pun penah cube..kerane ia hanye wujud dalam cartoon spongebob squarepant..dengar citer sedap giler burger ni..tak tahu la..

0 orang komen: